MSN on October 02, 2017, 01:38:42 PM
ธนาคาร ซีไอเอ็มบี ไทย คว้า 2 รางวัล สร้างประสบการณ์ที่ดีให้ลูกค้าจากงาน Customer Experience Asia Excellence Awards 2017ธนาคาร ซีไอเอ็มบี ไทย คว้า 2 รางวัล The Best CX Employee Engagement “Honorary Mention” และรางวัล The Best CX Personality “CX Rockstar” จากงานประกาศรางวัล Customer Experience Asia Excellence Awards 2017 จัดโดย The International Quality and Productivity Center (IQPC-APAC) ซึ่งเป็นรางวัลเกี่ยวกับการสร้างประสบการณ์ที่ดีที่สุดให้ลูกค้า เพราะเป็นหัวใจแห่งความสำเร็จของงานบริการ ในปีนี้ IQPC-APAC มีโครงการส่งเข้าร่วมประกวด 148 รายการ จาก 65 บริษัท ทั่วเอเชียแปซิฟิก (APAC) โดยมี ดร.ปิยะวัฒน์ จิระพงษ์สุวรรณ ผู้บริหารวิศวกรรมธุรกิจ ธนาคาร ซีไอเอ็มบี ไทย ผู้ได้รับรางวัล CX Rockstar เป็นผู้รับรางวัล ณ โรงแรม มารีน่า เบย์ แซนด์ส ประเทศสิงคโปร์CIMB THAI win 2 awards from Customer Experience Asia Excellence Awards 2017CIMB THAI win 2 awards, The Best CX Employee Engagement “Honorary Mention”, and The Best CX Personality “CX Rockstar”, from Customer Experience Asia Excellence Awards 2017 hosted by The International Quality and Productivity Center (IQPC-APAC). This year The International Quality and Productivity Center (IQPC-APAC) received a record number of 148 entries from 65 companies across Asia-Pacific (APAC). Dr. George Jirapongsuwan, a CX Rockstar was representative to receive award held at Marina Bay Sands, Singapore lately.
« Last Edit: October 02, 2017, 02:39:06 PM by MSN »
Logged