happy on September 11, 2016, 06:52:57 PM
ดีแทค ตอกย้ำความสำเร็จลูกค้า BLUE MEMBER จับมือ Groove เซ็นทรัลเวิลด์ แหล่งแฮงค์เอ้าท์ สุดชิค มอบสิทธิพิเศษเพื่อเอาใจมากยิ่งขึ้น\


8 กันยายน 2559 - ดีแทค ฉลองความสำเร็จครั้งยิ่งใหญ่อย่างเหนือระดับกับลูกค้า BLUE MEMBER มอบสิทธิพิเศษ และบริการให้คุณคนสำคัญที่คัดสรรมาโดยเฉพาะเพื่อตอบรับทุกไลฟ์สไตล์ พร้อมเพิ่มความแข็งแกร่ง ด้วยกลยุทธ์ซีอาร์เอ็ม มุ่งสร้างไลฟ์สไตล์คอมมูนิตี้เพื่อให้ลูกค้าได้สัมผัสประสบการณ์สุดพิเศษ ล่าสุดเพิ่มสิทธิพิเศษผนึก 10 ร้านอาหารชั้นนำจาก GROOVE @CentralWorld แหล่งแฮงค์เอาท์สุดชิค ใจกลางกรุงเทพฯ ร่วมสร้างสรรค์เมนูพิเศษและสิทธิประโยชน์อันหลากหลาย มั่นใจสร้างความแข็งแกร่งของฐานลูกค้ากลุ่ม "BLUE MEMBER" ที่เพิ่มขึ้นเรื่อยๆ จนปัจจุบันมีลูกค้ากลุ่มพรีเมี่ยม เซ็กเมนต์นี้กว่า 2.2 แสนราย

นางสาวเพ็ญพงา สุทธิมณฑล ผู้อำนวยการฝ่ายบริหารลูกค้า บริษัท โทเทิ่ล แอ็คเซ็ส คอมมูนิเคชั่น จำกัด (มหาชน) หรือ ดีแทค กล่าวว่า "งานบริการลูกค้าถือเป็นหนึ่งในโครงสร้างหลักที่บริษัทให้ความสำคัญในการพัฒนามาอย่างต่อเนื่อง ภายใต้กลยุทธ์การพัฒนาเครือข่ายและการให้บริการที่ดีที่สุด ใส่ใจ และดูแลลูกค้าด้วยความซื่อสัตย์และจริงใจ ควบคู่กับกลยุทธ์ซีอาร์เอ็มที่มอบสิทธิพิเศษและบริการให้ลูกค้าเพื่อสร้างความสัมพันธ์และความผูกพันกับลูกค้าอย่างต่อเนื่องและยาวนานขึ้น ซึ่งที่ผ่านมาได้รับการตอบรับเป็นอย่างดี โดยเฉพาะ BLUE MEMBER ที่นับว่าเป็นมิติใหม่ที่สร้างสรรค์ขึ้น เพื่อมอบสิทธิพิเศษให้แก่ลูกค้าที่มียอดใช้จ่ายมากกว่า 2,000 บาทในแต่ละเดือน หรือลูกค้าที่อยู่กับดีแทคมายาวนานกว่า 20 ปี โดยมียอดใช้จ่ายเพียงเดือนละ 300 บาท ปัจจุบันมีฐานลูกค้ากลุ่มพรีเมี่ยมเซ็กเมนต์นี้ทั้งสิ้น 2.2 แสนคน เพิ่มขึ้นจากเดิม 150,000 คนตั้งแต่เปิดตัวกลุ่มพรีเมี่ยมเซ็กเมนต์นี้ สำหรับ 4 สิทธิพิเศษหลัก BLUE MEMBER ที่ดีแทคคัดสรรมาให้ลูกค้าโดยเฉพาะ มีดังนี้






1. BLUE DEVICE สิทธิพิเศษดูแลทุกเรื่องมือถืออย่างผู้เชี่ยวชาญ มอบสิทธิประโยชน์ พร้อมส่วนลดอย่างคุ้มค่า ครอบคลุมทุกการใช้งานและคุ้มครองกรณีสูญหายหรืออุบัติเหตุ

2. BLUE ACCESS สิทธิพิเศษแห่งความสะดวกสบาย ที่ให้คุณมาเป็นที่หนึ่งเสมอ สัมผัสถึงความพิเศษกับประสบการณ์ความสะดวกสบายสูงสุด พร้อมร่วมเปิดประสบการณ์ความบันเทิงก่อนใคร และเข้าใช้บริการได้เร็วกว่าที่ดีอินฟินิท (dInfinite) ดิจิทัลเซอร์วิซแฟลกชิพสโตร์และศูนย์บริการดีแทคทั่วประเทศ

3. BLUE CARE สิทธิพิเศษที่คุณสัมผัสได้ถึงความใส่ใจตลอด 24 ชม. สิทธิพิเศษที่คุณสัมผัสได้ถึงความใส่ใจ แทนความห่วงใย ด้วยความคุ้มครองและสิทธิประโยชน์ที่ครอบคลุมอย่างสบายใจไม่ว่าที่ไหน

4. BLUE LIFESTYLE ให้ทุกไลฟ์สไตล์ของคุณคือความพิเศษกับสิทธิพิเศษหลากหลายจากพันธมิตรชั้นนำ โดยผลการสำรวจกลุ่มลูกค้าดีแทค BLUE MEMBER ที่ผ่านมา แบ่งแยกความชอบและสิทธิพิเศษตามได้ ดังนี้ สิทธิพิเศษด้านอาหาร 27% ความบันเทิง 35% ช้อปปิ้ง 20% และอุปกรณ์เครื่องมือสื่อสาร 18% จากผลสำรวจนี้ ดีแทคจึงชูไดน์นิ่งไลฟ์สไตล์และเลือกหาพันธมิตรเพื่อตอบโจทย์ความต้องการของลูกค้า BLUE MEMBER ให้ได้มากที่สุด เพิ่มสิทธิพิเศษให้กับลูกค้ามากขึ้นตลอดทั้งปี ประเดิมกิจกรรมแรกกับการสร้างสรรค์ไลฟ์สไตล์คอมมูนิตี้เหนือระดับของกลุ่มลูกค้า โดยได้มอบสิทธิพิเศษเพิ่มขึ้นด้วยประสบการณ์ไดน์นิ่งไลฟ์สไตล์ที่ GROOVE @CentralWorld ศูนย์รวมร้านอาหารและเครื่องดื่มชั้นนำ แหล่งแฮงค์เอาท์ใจกลางกรุงเทพฯ โดยจับมือกับ 10 พันธมิตรร้านอาหารและเครื่องดื่ม พร้อมสร้างสรรค์เมนูอาหารและเครื่องดื่มสุดเอ็กซ์คลูซีฟเพื่อมอบให้กับลูกค้า BLUE MEMBER โดยเฉพาะ ได้แก่

1.       Peek-a-Boo                                             รับฟรี 3-Course meal
2.       TALES of GOLD MINE                             รับฟรี Orange Chicken Salad
3.       HOBS                                                     รับฟรี Quesadilla Spinach & Bacon
4.       GREYHOUND CAFÉ (ทุกสาขา)                  รับฟรี Selected Signature Dish of the Month
5.       HIYAKU                                                  รับฟรี Hotate Unagi Wasabi Sauce
6.       S'MORES                                                รับฟรี Spicy Salmon
7.       Mejico                                                     รับฟรี Chicken and Chorizo Taco
8.  EAT (Eat All Thai)                                        รับฟรี Deep-fried Chicken Wings
9.  Wine I Love You                                           รับฟรี Garlic Cheese Bread
10.1881                                                            รับฟรี Thai Style Chicken Burger "Larb Kai"
 
จากการที่ดีแทคคัดสรรสิทธิพิเศษและบริการเพื่อมอบประสบการณ์สุดประทับใจ ตอบรับทุกไลฟ์สไตล์ โดยร่วมกับพันธมิตรชั้นนำ ถือเป็นการตอกย้ำความมุ่งมั่นในการให้บริการ และเอาใจใส่ลูกค้าอย่างเต็มที่ พร้อมคัดสรรความพิเศษโดยเฉพาะสำหรับลูกค้า BLUE MEMBER สามารถสอบถามรายละเอียดเพิ่มเติม ได้ที่ BLUE MEMBER Personal Service โทร. *1806 และสามารถติดตามกิจกรรมดีๆ แบบนี้อีกมากมายได้  ทาง www.dtac.co.th/bluemember, dtac reward LINE official account และ dtac application




dtac strengthens its success in BLUE MEMBER customer, incorporating with GROOVE @CentralWorld, chic hangout space to offer special privileges


September 8, 2016 - dtac celebrates its grand success in BLUE MEMBER customer group by offering special privileges and services tailor made for every lifestyle. To strengthen its brand, dtac is using CRM strategy to build a lifestyle community for its customers to enjoy exclusive experiences. dtac has partnered with 10 top restaurants in chic hangout space Groove @CentralWorld to create special dishes and offer exclusive privileges to strengthen the BLUE MEMBER customer base, which is increasingly growing, covering 220,000 users today.

Ms. Penpa-Nga Suddhimondala, Vice President, Head of Loyalty at Total Access Communication PLC or dtac, said, "Customer service is an important pillar in our company's development. Our strategy is to improve our network and services, while offering sincere and cordial services to our customers, alongside our CRM strategies to offer special privileges and services to strengthen and maintain our customer relationship. So far, our services have been well-received, especially among the BLUE MEMBER customers, which is a new addition to our services. dtac offers special privileges to customers whose monthly bill is more than 2,000 baht or have been with dtac for more than 20 years and has monthly bill of 300 baht of more. Today, we have 220,000 users in this premium segment, from initially 150,000 when we first started.
 
Four core privileges that dtac has offered for BLUE MEMBER customers are:







1. BLUE DEVICE: Device maintenance by experts
Special privileges and discounts for any service, plus coverage in case of loss or accident.

2. BLUE ACCESS: For superior comfort and convenience
Experience the highest level of convenience and enjoy entertainment before anyone else. Fast track access at dInfinite Digital Service Flagship Store and dtac service centers nationwide.

3. BLUE CARE: Special services and care 24 hours a day
Special services, care, protection and privileges anywhere, anytime.

4. BLUE LIFESTYLE: Make every lifestyle more special with offers from leading partners
Special offers and discounts that meet your lifestyle, such as Lifestyle, Dining, Travel, Entertainment and Shopping, exclusively for BLUE MEMBER customers.
 
Findings from a survey conducted on dtac BLUE MEMBER customers reveal that their preferences and favorite privileges can be categorized as dining (27%), entertainment (25%), shopping (20%) and communication gadgets (18%). From this information, dtac focuses on dining and lifestyle privileges by seeking partners that meet the needs to its BLUE MEMBER customers to introduce more benefits throughout the year, starting with its first activity which creates a superior lifestyle community. BLUE MEMBER customers can enjoy special dining privileges at GROOVE @CentralWorld, the world-class hub of food and drinks at the heart of Bangkok. dtac has joined hands with 10 dining partners to create special dishes and drinks for BLUE MEMBER customers, which are:   
 
1.    Peek-a-Boo                                      Get free 3-course meal
2.    TALES of GOLD MINE                       Get free Orange Chicken Salad
3.    HOBS                                               Get free Quesadilla Spinach & Bacon
4.    GREYHOUND CAFÉ (any branch)     Get free Selected Signature Dish of the Month
5.    HIYAKU                                            Get free Hotate Unagi Wasabi Sauce
6.    S'MORES                                          Get free Spicy Salmon
7.    Mejico                                               Get free Chicken and Chorizo Taco
8.  EAT (Eat All Thai)                               Get free Deep-fried Chicken Wings
9.  Wine I Love You                                  Get free Garlic Cheese Bread
10. 1881                                                  Get free Thai Style Chicken Burger "Larb Kai"
 
dtac has chosen special privileges and services for its customers in every lifestyle by partnering with leading partners to highlight its commitment to offering the best service and care to BLUE MEMBERS. For more information about BLUE MEMBER Personal Service, call *1806 Find out more about special activities on www.dtac.co.th/bluemember ,dtac reward LINE official account and dtac application.