MSN on July 20, 2014, 03:16:42 PM
‘พลอย – เฌอมาลย์’ ร่วมปาร์ตี้ฉลองครบรอบ 2 ปี ZALORA Thailand








 
          ซาโลร่า ไทยแลนด์ ( www.zalora.co.th ) ผู้นำทางด้านการช้อปปิ้งออนไลน์แถวหน้าของเมืองไทย เตรียมเปิดตัวงานฉลองครบรอบ 2 ปีอย่างยิ่งใหญ่ภายใต้คอนเซ็ปต์ “Asia’s leading online fashion destination” เพื่อตอกย้ำความเป็นเว็บไซต์แฟชั่นออนไลน์ที่ตอบโจทย์เหล่าแฟชั่นนิสต้าทั่วประเทศ ด้วยสินค้าอินเทรนด์ตั้งแต่หัวจรดเท้า ทั้งเสื้อผ้าและเครื่องประดับสุดชิค และล่าสุดยังได้ผนึกเอาแบรนด์ไฮสตรีทชื่อดังอย่าง American Apparel, River Island, ALDO และ EZRA by ZALORA เพื่อให้ลูกค้าของเราได้มีสินค้าที่มีคุณภาพและหลากหลายสไตล์ในแต่ละแบรนด์ดัง ซึ่งถือว่าเป็นที่แรกของเมืองไทยที่สามารถให้ช้อปปิ้งกันได้

          ซึ่งภายในงานนี้ ซาโลร่าได้เนรมิตล็อบบี้โรงแรมพูลแมน กรุงเทพ จี บนถนนสีลม (Pullman Bangkok Hotel G) ให้กลายเป็นธีมงานแบบ “The Secret Closet Party” ที่เปิดตัวด้วยประตูตู้เสื้อผ้าบานใหญ่ เมื่อเดินผ่านเข้าไปด้านในจะได้พบกับมุมโชว์เคสจาก EZRA by ZALORA แบรนด์ดังจากซาโลร่าที่ได้รับความสนใจจากลูกค้าเป็นอย่างมาก พร้อมกันนี้ พิธีกรและดาราสาวชื่อดังอย่าง ‘เอ๊ะ ศศิกานต์’ ผู้รับหน้าที่ดำเนินงานพร้อมต้อนรับแขกผู้ร่วมงานอย่างอบอุ่นและเป็นกันเอง โดยโต้โผใหญ่ โฮเซ โอเจดา กรรมการผู้จัดการ ซาโลร่า แห่งประเทศไทย กล่าวว่า "ซาโลร่ากำลังตื่นเต้นกับครั้งแรกกับการรวมตัวของ 5 ไฮสตรีทแบรนด์ชื่อดังระดับโลก และการจัดงานเปิดตัวเพื่อเฉลิมฉลองความสำเร็จ เพื่อเป็นการตอบแทนลูกค้าและอัพเดทสินค้านำเทรนด์ โดยนักช้อปที่เข้ามาชมสินค้าผ่านทางเว็ปไซต์ของซาโลร่ากว่า 1,200,000 คนต่อเดือน พร้อมด้วยจำนวนแฟนเพจใน Facebook อีกมากกว่า 800,000 คน ซึ่งนับเป็นเว็บไซต์แฟชั่นช้อปปิ้งออนไลน์ที่มียอดการสั่งซื้อและมีผู้เข้าชมเว็บไซต์สูงสุดรวมถึงใหญ่ที่สุดในเอเชียตะวันออกเฉียงใต้”

          ต่อจากนั้น ซาโลร่าได้นำเสนอวีดีโอเกี่ยวกับ ZALORA ถึงก้าวย่างที่ยิ่งใหญ่ของเส้นทางการเป็นผู้นำด้านออนไลน์แฟชั่นช้อปปิ้งแบบครบวงจร ตามด้วยแฟชั่นโชว์เปิดตัวแบรนด์ไฮสตรีทสุดชิคอย่างเป็นทางการด้วยนางแบบอินเตอร์ที่นำเสนอเสื้อผ้าได้เริ่ดจนไม่อาจละสายตา และไฮไลท์ของงานที่ทุกคนรอคอย อยู่ที่นางแบบสาวในชุดฟินนาเล่จาก EZRA by ZALORA นั่นก็คือซุปตาร์สาวสุดฮอต ‘พลอย – เฌอมาลย์’ ซึ่งงานนี้สาวพลอยโชสเต็ปซูเปอร์โมเดลได้เริ่ดไม่แพ้นางแบบอินเตอร์เลยทีเดียว

          ปิดท้ายงานปาร์ตี้สุดเริ่ดครั้งนี้ ด้วยเพลงแดนซ์เริ่ดๆ จากดีเจที่จัดมาเพื่อเอาใจเหล่าแฟชั่นนิสต้าให้ลุกขึ้นมาขยับเรือนร่างกันอย่างสนุกสนาน เพื่อมอบเป็นความสุขส่งท้ายงานให้กลับบ้านกันอย่างประทับใจแบบไม่รู้ลืม พร้อมมอบรางวัลสุดพิเศษจาก ZALORA เป็นที่ระลึกให้กับผู้ที่โชคดีภายในงาน งานแฟชั่นโชว์ครั้งนี้จะเกิดขึ้นไม่ได้ ถ้าไม่มีผู้สนับสนุนหลักอย่าง DTAC Reward , SCB Bank, River Island และ Aldo

MSN on July 20, 2014, 03:20:08 PM
Ploy Chermarn joins ZALORA Thailand in celebrating its Second Anniversary ZALORA’S SECRET CLOSET PARTY









          ZALORA,( www.zalora.co.th ), Asia’s leading online fashion destination will be celebrating its 2nd Anniversary, alongside Ploy Chermarn and Ae Sasikarn, VIP’s, socialites and media at the ‘Secret Closet Party’ held at the Pullman G Hotel in Bangkok.

          Guests will be treated to a fashion show, featuring international fashion brands available on ZALORA including River Island, Aldo, American Apparel, and ZALORA’s much-loved private label, EZRA by ZALORA. As models strut the catwalk to the beats of DJ, the grand finale will reveal when internationally acclaimed Thai model Ploy Chermarn graces the catwalk in EZRA by ZALORA to close the show.

          Acting as MC for the evening’s festivities will be celebrity Ae Sasikarn, who will keep the crowd of well-dressed fashionistas and celebrities entertained throughout the night. Guests will enjoy sipping on Champagne as they explore ZALORA’s newly revamped website in the Digital Corner, get up close and personal with EZRA By ZALORA in a special installation display of the brand, and experiment with body art in the Brush Tattoo corner.

          ZALORA, which launched with in Thailand with a bang in early 2012, has quickly become the go-to destination for fashion online for shoppers all over Thailand.

          Jose Ojeda, Country Manager for ZALORA Thailand, said, “Celebrating ZALORA’s Second Anniversary is the best way for us to celebrate our repositioning as the leading online fashion destination in Thailand and we look forward to all that is to come for ZALORA.

          ZALORA Thailand would like to take this opportunity to thank all its sponsors and partners who made this event a memorable and special one for ZALORA, partners and sponsors include River Island, Aldo, SCB Bank and DTAC Reward.

MSN on July 21, 2014, 09:22:12 PM
Zalora ผู้นำด้านช้อปปิ้งออนไลน์แห่งเอเชีย ฉลองครบรอบ 2 ปี ประกาศความสำเร็จขึ้นแท่นเบอร์หนึ่งแฟชั่นช้อปปิ้งออนไลน์ในประเทศไทย

           “ซาโลร่า ไทยแลนด์” (www.zalora.co.th ) ผู้นำด้านแฟชั่นช้อปปิ้งออนไลน์ ฉลองครบรอบ 2 ปี พร้อมประกาศความสำเร็จการเป็นอันดับหนึ่งทางด้านออนไลน์ช้อปปื้งของเอเชีย กับคอนเซ็ปต์ “Asia’s leading online fashion destination” ด้วยยอดสั่งซื้อกว่า 200,000 ออร์เดอร์ต่อปี และมีลูกค้าที่ซื้อสินค้าผ่านซาโลร่า ไทยแลนด์มากกว่า 150,000 ราย ยอดคนเข้าชมเว็ปไซต์มากกว่า 2,500,000 คนต่อเดือน พร้อมด้วยจำนวนแฟนเพจใน Facebook อีกมากกว่า 800,000 คน ซึ่งนับเป็นเว็บไซต์แฟชั่นช้อปปิ้งออนไลน์ที่มียอดการสั่งซื้อและมีผู้เข้าชมเว็บไซต์สูงสุด รวมถึงใหญ่ที่สุดในเอเชียตะวันออกเฉียงใต้

          โฮเซ โอเจดา กรรมการผู้จัดการ ซาโลร่า แห่งประเทศไทย กล่าวว่า "ซาโลร่ากำลังตื่นเต้นกับการรวมตัวกันเป็นครั้งแรกของ 5 ไฮสตรีทแบรนด์ดังระดับโลก ถือเป็นครั้งแรกของเมืองไทยที่ได้นำเอาแบรนด์ไฮสตรีทสุดฮิตเหล่านี้เข้ามาขายผ่านทางเว็บไซต์ซาโลร่าเป็นที่แรก โดยลูกค้าสามารถช้อปได้ทันทีพร้อมรับความสะดวกสบาย รวมไปจนถึงความหลากหลายของเสื้อผ้า”

          โดยเฉพาะอย่างยิ่งประเทศไทยซึ่งถือเป็นอีกประเทศหนึ่งที่มีการเติบโตของธุรกิจ E-commerce มากที่สุดในภูมิภาค การเติบโตของซาโลร่าในประเทศไทยจึงประสบความสำเร็จ ความมุ่งมั่นในการนำเสนอประสบการณ์การช้อปปิ้งออนไลน์สุดพิเศษให้กับนักช้อปชาวไทยทุกคน สำหรับในปี 2557 นี้ ซาโลร่า ไทยแลนด์ ได้วางกลยุทธ์สำคัญในการสร้างแบรนด์อย่างต่อเนื่อง ลูกค้าของซาโลร่ายังสามารถรับและคืนสินค้าได้ที่ 7-ELEVEN ทั่วประเทศ และอีกช่องทางการกับ Virtusize โซลูชั่นสำหรับลองเครื่องแต่งกายแบบเสมือนจริงที่ โดยโซลูชั่นลองเสื้อแบบออนไลน์นี้ จะอำนวยความสะดวกให้กับบรรดาลูกค้า ในการเลือกไซส์และทรงเสื้อที่เหมาะสมก่อนที่จะตกลงซื้อ
“พร้อมทั้งกลยุทธ์การตลาดด้วยการเปิดตัวพื้นที่การขายให้กับร้านค้าปลีกและดีไซน์เนอร์หน้าใหม่ในนาม ZALORA Market-place พื้นที่สำหรับผู้ที่อยากเป็นเจ้าของธุรกิจออนไลน์ผ่านสายตาลูกค้านับล้าน อีกทั้งยังเพิ่มเติมอีกหนึ่งก้าวย่างสำคัญ สำหรับคนรุ่นใหม่ที่สนใจโลกออนไลน์ ด้วยแอปพลิเคชันของซาโลร่า ซึ่งยอดขาย 45 % มากจากช่องทางมือถือ ซึ่งนับว่าเป็นการพัฒนาด้านแฟชั่นและการตลาดให้แก่ผู้บริโภคอย่างไร้ขีดจำกัด” โฮเซ โอเจดา กล่าวเสริม ร่วมฉลองครบรอบ 2 ปี กับเว็บไซต์ช้อปปิ้งออนไลน์ผู้นำด้านแฟชั่นแถวหน้าของเมืองไทยได้แล้ววันนี้ ที่ www.zalora.co.th

MSN on July 21, 2014, 09:23:23 PM
ZALORA THIALAND continues to take 2014 by STORM “With great marketing strategies and innovative services we are unstoppable”
 
           ZALORA Thailand will be celebrating its 2nd year anniversary and share its success and accomplishments thus far; ZALORA has overcome many challenges in the past 2 years to become the number one online fashion destination in Thailand. With more than 50 K customers, 200 K orders per year, 21 M visitors to the website per year, 850 K Facebook fans - ZALORA Thailand surpassed its previous success and became a major pillar of the fashion industry in Thailand.

          Jose Ojeda, Zalora’s Thailand’s country manager said that “ This is a new season for us. With our massive reach of 24 million visits per month, we have clearly positioned ourselves as the leading online fashion destination in Asia and major international brands are increasingly exited to work with us, Moreover we have to truly thank our customers for always supporting us.”

          Most recently, ZALORA Thailand has also been continuously launching innovative and user friendly services to further make online shopping more convenient, comforting and simple for its valued customers and in 2014 for marketing plan ZALORA Thailand partnered with the largest convenient store, 7-Eleven to provide its customers the option of picking up and returning the orders at any 7-Eleven store nation-wide. Furthermore, shoppers to Zalora’s sites will now be able to get a better idea of how each item will fit them, with a new “virtual fitting room”, the solution will make it easier for its customers to find the right size and fit before making a purchase

          However, we will launch Marketplace, will give independent fashion designers and sellers the opportunity to instantly expand their business to ZALORA’s massive customer base and will greatly increase the product assortment available to customers

          Jose Ojeda adds: “Social media communication on mobile smartphones has begun to influence Thai consumer shopping habits enormously – m commerce has dramatically changed the way brands reach consumers, ZALORA quickly jumps at this opportunity by updating its iOS app for iPhone and iPad, giving its shopping app a complete overhaul, making it easier than ever to purchase, over 45% of our revenue comes from mobile devices, through the app and the mobile site. With huge mobile penetration in Thailand, it makes sense that as leaders in fashion e-commerce, we have the best mobile offering possible.”

          ZALORA is also working with Line to promote its online marketplace by selling products via line which has over 22 million users which potential online shopping customers in Thailand can shop and see more information with us www.zalora.co.th