MSN on November 10, 2015, 09:05:13 AM
“เต็ดตรา แพ้ค” สานต่อแคมเปญ “นมถั่วเหลืองกล่อง ดื่มแล้ว YOUNG” ต่อเนื่องปีที่ 4 จับมือ 3 ยักษ์ใหญ่ผู้ผลิต หวังดันตลาดโต 10%





บริษัท เต็ดตรา แพ้ค (ประเทศไทย) จำกัด บริษัทชั้นนำด้านกระบวนการผลิตและบรรจุภัณฑ์ สำหรับอาหารและเครื่องดื่ม โดย คุณรัตนศิริ ติลกสกุลชัย (ซ้าย) ผู้อำนวยการฝ่ายการตลาด และ คุณปัณฑารีย์ ยอดศรี (ขวา) ผู้อำนวยการฝ่ายสื่อสารองค์กร สานต่อแคมเปญ “นมถั่วเหลืองกล่อง ดื่มแล้ว YOUNG ปีที่ 4” ร่วมกับสามแบรนด์ใหญ่อุตสาหกรรมนมถั่วเหลือง “ดีน่า” “ไวตามิลค์” และ “แลคตาซอย” จัดกิจกรรมเดินสายมอบนมถั่วเหลืองร่วม 300,000 กล่องให้กับผู้บริโภคทั่วกรุงเทพฯ พร้อมเชิญชวนให้คนไทยหันมาดื่มนมถั่วเหลืองจากกล่องเพื่อให้ได้รับคุณประโยชน์จากสารอาหารของนมถั่วเหลืองอย่างครบถ้วนทุกคุณค่าโดยเฉพาะประโยชน์จากสารแห่งความ YOUNG “ไอโซฟลาโวนส์ (Isoflavones)” ที่มาพร้อมกับความอร่อย สะดวก สะอาด ปลอดภัยในการบริโภคและไม่ใส่วัตถุกันเสีย โดยคาดว่าความร่วมมือกันระหว่าง เต็ดตรา แพ้ค และ สามแบรนด์ใหญ่นี้จะสามารถผลักดันตลาดนมถั่วเหลืองแบบยูเอชทีให้โตขึ้นอีกร้อยละ 10 จากมูลค่าตลาดปัจจุบันรวมกว่า 16,000 ล้านบาท
« Last Edit: November 10, 2015, 09:15:24 AM by MSN »

MSN on November 10, 2015, 09:16:06 AM
Tetra Pak continues to build on “Soy…So YOUNG” Campaign for their 4th consecutive year together with 3 major brands, expecting 10% boost in UHT soy milk market





Tetra Pak (Thailand) Limited, the leading supplier of food and beverage processing and packaging systems, led by Ratanasiri Tilokskulchai (Left), Marketing Director and Pantharee Yordsree (Right), Communications Director has brought the company’s “Soy…So YOUNG” campaign to their fourth year in partnership with three major brands in packaged soy milk business – Dna, Vitamilk and Lactasoy. The newest season of the campaign will see the three partnered brands on ground giving away 300,000 cartons of soy milk to consumers in Bangkok. The campaign is promoting UHT soy milk consumption through its multi-health benefits especially from “ISOFLAVONES“, the YOUNG nutrient that is best kept in UHT carton providing great taste, convenience, and hygiene without using any preservatives. This collaboration is expected to contribute to continuous 10% growth of the Thai market with current value of 16,000 million baht.