MSN on September 29, 2015, 02:57:40 PM
เมืองไทยประกันชีวิตคว้ารางวัล “Brand of the Year 2015-2016”



บริษัท เมืองไทยประกันชีวิต จำกัด (มหาชน) ได้รับคัดเลือกให้เข้ารับรางวัล “Brand of The Year 2015-2016” ในหมวดธุรกิจ “ประกันชีวิต” จากงานประกาศผลรางวัล World Branding Awards ซึ่งจัดโดย World Branding Forum และนับเป็นครั้งแรกของรายการนี้ที่มีธุรกิจจากประเทศไทยได้รับรางวัลดังกล่าว โดยมี ดร.สุธี โมกขะเวส รองกรรมการผู้จัดการ บริษัท เมืองไทยประกันชีวิต จำกัด (มหาชน) เป็นตัวแทนรับมอบจาก Mr.Richard Rowles ประธาน World Branding Forum ณ พระราชวัง Kensington กรุงลอนดอน ประเทศสหราชอาณาจักร เมื่อเร็วๆนี้

ทั้งนี้ World Branding Awards เป็นรางวัลเพื่อยกย่องแก่ธุรกิจที่มุ่งมั่นพัฒนามาตรฐานการสร้างแบรนด์ โดยการพิจารณาตัดสินรางวัลจะมาจาก 3 ส่วนประกอบด้วย มูลค่าของแบรนด์ การวิจัยตลาดผู้บริโภค และการเปิดให้สาธารณชนร่วมลงคะแนน โดยในปี 2015-2016 มีแบรนด์ธุรกิจต่างๆ กว่า 2,600 แบรนด์ จาก 35 ประเทศ ถูกเสนอชื่อเข้าร่วมชิงรางวัล และมีเพียง 118 แบรนด์เท่านั้นที่ได้รับรางวัลอันทรงเกียรตินี้

MSN on September 29, 2015, 02:58:24 PM
Muang Thai Life Assurance Wins “Brand of the Year 2015-2016”



Muang Thai Life Assurance Public Company Limited has been chosen to receive the “Brand of the Year 2015-2016” award in the “Life Insurance Business” category of the World Branding Awards organized by the World Branding Forum. It is the first time that a Thai company has received the award. Dr. Sutee Mokkhavesa, Executive Vice President of Muang Thai Life Assurance Public Company Limited recently received the award from Mr. Richard Rowles, Chairman of the World Branding Forum, at Kensington Palace in London, the United Kingdom.

The World Branding Awards is organized annually to raise the standard of branding. The award takes into consideration 3 factors including brand value, consumer market research, and scores given by the public. For the year 2015 – 2016, more than 2,600 brands from 35 countries around the world were nominated for the award and only 118 brands received this prestigious award.