MSN on November 24, 2015, 09:35:46 PM
“จ๊อกกี้” เปิดแคมเปญ “จ๊อกกี้ แบงค์ ออฟ อันเดอร์แวร์” ธนาคารชุดชั้นในแห่งแรกของประเทศไทย



กรุงเทพฯ – “จ๊อกกี้” แบรนด์ชั้นในสัญชาติอเมริกัน นำโดย คุณปาริชาติ ฉัตรวัฒนดิลก ผู้จัดการอาวุโส บริษัท เซ็นทรัล มาร์เก็ตติ้ง กรุ๊ป (ที่ 3 จากซ้าย) ร่วมกับ สภากาชาดไทย นำโดย คุณจันทร์ประภา วิชิตชลชัย (ที่ 4 จากขวา)รองผู้อำนวยการสำนักงานจัดหารายได้ เปิดตัวแคมเปญ “จ๊อกกี้ แบงค์ ออฟ อันเดอร์แวร์ (Jockey Bank of Underwear)” ธนาคารชุดชั้นในแห่งแรกของประเทศไทย ตอกย้ำแนวคิด “Show You’re Jockey” ที่สนับสนุนให้คนโชว์ความมั่นใจเมื่อสวมใส่ผลิตภัณฑ์ชุดชั้นในตัวโปรด พร้อมเชิญชวนทุกคนร่วมเป็นส่วนหนึ่งของแคมเปญฯ ด้วยการสนับสนุนผลิตภัณฑ์ “จ๊อกกี้ เบสิค แพ็คพิเศษ” หรือ แชร์ภาพลงในโซเชียลมีเดียต่างๆ เพื่อส่งมอบชุดชั้นในจำนวนกว่า 10,000 ตัว ให้กับผู้ที่ขาดแคลนภายในสิ้นปีนี้ โดยได้รับเกียรติจาก แมทธิว ดีน ฉันทวานิช (ที่ 2  จากซ้าย) และ เมจิ – อโณมา ศรัณย์ศิขริน (ที่ 3 จากขวา) ตัวแทนคนรุ่นใหม่ พร้อมด้วย พรพรรณ สิทธินววิธ ชนกวนันท์ รักชีพ และ การิน ศตายุ มาร่วมสร้างสีสันในงาน ณ ศูนย์การค้าเซ็นทรัลพลาซ่า ลาดพร้าว เมื่อเร็วๆ นี้
« Last Edit: November 24, 2015, 09:51:16 PM by MSN »

MSN on November 24, 2015, 09:51:59 PM
“Jockey Bank of Underwear” Thailand’s first innerwear donation by Jockey



Bangkok – “Jockey”, an American innerwear brand, partners with The Thai Red Cross Society to launch the “Jockey Bank of Underwear” campaign. Both parties were respectively represented by Ms. Parichat Chatwattanadilok (3rd from left), Jockey’s Senior Manager under Central Marketing Group Limited, and Ms. Janprapa Vichitcholchai (4th from right), Deputy Director of Fund Raising Bureau, The Thai Red Cross Society. This campaign is Thailand’s first-ever project of innerwear donation under the concept of “Show You’re Jockey”, which encourages consumers to confidently live their lives when they wear finest innerwear. Every purchase of “Jockey Basic Special Pack” or a sharing of campaign’s photo on social media, Jockey will donate one piece of innerwear to the Thai Red Cross Society aiming to deliver 10,000 pieces by the end of this year. The recent campaign announcement event at Central Plaza Ladprao was also joined by idols of new-gens namely Matthew Dean Chantavanich (2nd from left) and Anoma “Meiji” Saransikkarin (3rd from right) as well as top celebrities such as Pornpan Sittinawawit, Chanokwanan Rakcheep, and Karin Satayu.